Tryb załatwiania spraw
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW
w MIEJSKIM PRZEDSZKOLU 13 w KATOWICACH
Sprawy do załatwienia przyjmowane są w trybie określonym w przepisach ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego:
-
Wszelkie sprawy dotyczące organizacji pracy i funkcjonowania przedszkola (podania, wyjaśnienia, skargi, wnioski, odwołania, itp.) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie.
-
Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych
Przedszkole czynne jest:
-
od poniedziałku do piątku od godziny 6.30 do 17.30
-
Interesanci przyjmowani są w Kancelarii przedszkola w dniach:
-
poniedziałek, piątek w godz. 9.00 - 15.00
-
wtorek w godz. 12.00 – 15.00
-
środa - piątek w godz. 10.00 – 15.00
-
Interesantów przyjmuje dyrektor mgr Agnieszka Holewa
-
Podania, wnioski i pisma interesantów można wysyłać również na adres:
Miejskie Przedszkole 13
ul. Wincentego Witosa 16a
40 – 823 Katowice
lub mailem: przedszkole13@interia.eu
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Sprawy związane z żywieniem, zmianami w żywieniu, odpłatnością za pobyt dziecka w przedszkolu, czasem pobytu dziecka:
Samodzielny referent w godz. 7.00 do 15.00
Informacji o funkcjonowaniu dziecka w przedszkolu, rozwoju dziecka, zachowaniu, osiągnięciach, problemach udzielają Nauczycielki poszczególnych grup – zgodnie z ustalonym harmonogramem spotkań i konsultacji z rodzicami.
W przypadku nieobecności dyrektora placówki, osobą uprawnioną do udzielania wszelkich informacji jestNauczycielka pełniąca zadania zastępcy dyrektora.